Zobrazeno 1 - 10
of 646
pro vyhledávání: '"education in junior high schools"'
Autor:
Amir, Muhammad Riyas1 2203038027@student.walisongo.ac.id
Publikováno v:
Jurnal Ilmiah Mahasiswa Raushan Fikr. Jan-Jun2024, Vol. 13 Issue 1, p151-161. 11p.
Autor:
Wang, Jen Chun, Wang, Tsun Hsuan
Publikováno v:
In Heliyon March 2023 9(3)
Publikováno v:
Cakrawala Pendidikan: Jurnal Ilmiah Pendidikan, Vol 42, Iss 1, Pp 241-253 (2023)
This study aims to analyze the learning implementation of Physical Education in public junior high schools in the city of Padang, Indonesia, paying particular attention to the learning activities of students and teachers, the models and approaches em
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83c90b47a839418a9ad6a725cda13923
Autor:
Jen Chun Wang, Tsun Hsuan Wang
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 3, Pp e14058- (2023)
This study designed an interdisciplinary energy education course that enables students to learn about wind power topics by following the predict–observe–explain (POE) model. Two rounds of action research involving eighth-grade students from a jun
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8dee1993f5e74fc8b25e7ad1a6d520ff
Publikováno v:
Qalamuna, Vol 14, Iss 2 (2022)
In the era of globalization and increasing cultural diversity, society needs to build bridges of tolerance to create a harmonious environment. Multicultural education has been recognized as an effective way to achieve this goal. This research aims to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81b22ff5c5104384a6cbad55ce5f50ec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
קאהן, סורל, Cahan, Sorel
Publikováno v:
Megamot / מגמות, 2009 Jul 01. מו(3), 380-397.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23660034
Publikováno v:
Jurnal Pembangunan Pendidikan Fondasi dan Aplikasi, Vol 6, Iss 1, Pp 1-14 (2019)
This study aims at finding the configuration pattern in education that exists among families, schools and social community and determining the quality of education which affects the high quality of education. This study implements phenomenological-qu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a7fd0b971d74aaa8aa7dfe786808990
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abd. Muhith
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Agama Islam, Vol 18, Iss 1 (2021)
Teacher competence is one of the supporters of the successful implementation of education. The purpose of this study will be to explain the competency strengthening model for Islamic religious education teachers carried out by junior high schools in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4691809bdbfb497f8ca632d148178210