Zobrazeno 1 - 10
of 191
pro vyhledávání: '"education field"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
The United Arab Emirates (UAE) aims to improve its education sector by recruiting qualified and diverse student teachers. Therefore, the aim of this study was to examine the factors affecting student motivation to enroll in colleges of education. Usi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93a9ce174b374fe68caf76384dff0f57
Autor:
Ban Ruijun
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
Do a good job in the way of college students’ network political innovation based on big data thinking, so that it can play a stronger advantage and energy in college education. Carrying out innovative exploration of college students’ curriculum e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11c995b224f343beaf6f3061d857c930
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rekola, Mika
A Helsinki University field course 'Forest and peatland ecology', organised in June 2017, was studied using qualitative text analysis of students' learning diaries as a main source of data. Students' self-regulative knowledge was explored and found r
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A34339
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A34339/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A34339/attachment/ATT-0/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pop, Claudia Florina
Publikováno v:
Journal of Romanian Literary Studies. (14):220-229
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=741674