Zobrazeno 1 - 10
of 156
pro vyhledávání: '"edTPA"'
Autor:
Scott A. Lyness
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 3, p 300 (2024)
From 2010 to 2015, our school of education used the Performance Assessment for California Teachers (PACT), a summative assessment designed to assess preservice teacher competence. Candidate portfolios were uploaded to an evaluation portal, and traine
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/deaa7162ad2a4551baf329e5a03286c8
Autor:
Holly Pinter, David Virtue
Publikováno v:
Current Issues in Middle Level Education, Vol 26, Iss 2 (2022)
Teacher candidates in North Carolina must earn a passing score on the edTPA assessment to get certified. The middle grades education program at Western Carolina University integrates aspects of the edTPA assessment throughout pre-student teaching cou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d0ecd18f7e34109bf640f678720cfd2
Autor:
Savage, Shari L.
Publikováno v:
Visual Arts Research, 2019 Dec 01. 45(2), 49-65.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5406/visuartsrese.45.2.0049
Publikováno v:
NACTA Journal, 2018 Mar 01. 62(1), 1-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90021565
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Global Education and Research, Vol 4, Iss 2 (2020)
Equipping new teachers in today’s society is a noble and challenging task. Of late, many additional licensing standards for teachers create additional responsibilities for universities that provide pedagogy, knowledge, and content for teacher candi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33e0e4d4d1c14eb6a078efe77dd07ce4
Autor:
Holly Thornton
Publikováno v:
Current Issues in Middle Level Education, Vol 25, Iss 1 (2020)
Concerns have been raised about the high stakes nature of edTPA potentially leading to reductionist, test-driven approaches to teacher preparation. This has come to fruition in practice within many teacher preparation classrooms. EdTPA can devalue an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00eed45fdd674b1cac67fdf6c6f460fe