Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"ecological systems perspective"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
This conceptual article proposes a contextualized view of teachers’ professional ethos in the area of school bullying in general and regarding bias-based bullying in particular. I argue that teachers need a contextualized or embedded professional e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ef2dc8931f14a6b8515a0a63ce696e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coetzee, Heidemarie Edelgard
This study focussed on the development and pilot testing of a research based preemployment core skills programme for young adults in order to equip them for the open labour market, to improve the young adults’ knowledge and application of employmen
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/46168
Autor:
Van der Walt, Ilse Annemarie
Bipolêre versteuring is ‘n kroniese, herhalende en ernstige siekte met ‘n voorkoms van 1 % wêreldwyd. Pasiënte kan psigoties word, selfmoordideasie hê en ook soms aggressief raak. Dikwels moet hulle gehospitaliseer word - ook teen hulle wil,
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/83809
Autor:
Rahman, Saeed
Increasingly, firms like Patagonia, IKEA, General Mills, or Barilla actively seek to understand their interdependence with nature, build innovative capabilities, and generate more radical shifts toward sustainability. This creates exciting opportunit
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1828/11435
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.