Zobrazeno 1 - 10
of 221
pro vyhledávání: '"ecolabelling"'
Autor:
Vinoi, Nivin, Vishwakarma, Pankaj
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2024, Vol. 42, Issue 8, pp. 1601-1632.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-10-2023-0573
Autor:
Delia Cossu, Laura Zanchi, Simone Maranghi, Alessandra Zamagni, Gianfranco Gaias, Pierpaolo Duce, Enrico Vagnoni
Publikováno v:
Cleaner Environmental Systems, Vol 12, Iss , Pp 100153- (2024)
Unsustainable food supply chains are sources of relevant environmental impacts and strongly contribute to the depletion of non-renewable resources. Ecolabelling is one of the measures for increasing market awareness of the sustainability of a product
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d13ce9a263e477c8179482409897f5a
Publikováno v:
Production Engineering Archives, Vol 28, Iss 3, Pp 257-267 (2022)
Young consumers (children and adolescents) play an increasingly important role in the functioning of the modern consumer market. Accordingly, it is becoming more important to promote sustainable, ecological consumption patterns among this group. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/127680a242b54fdd9d6a5111f204f87a
Autor:
Balzarova, Michaela A.
Publikováno v:
Corporate Governance: The International Journal of Business in Society, 2020, Vol. 21, Issue 1, pp. 159-174.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CG-08-2020-0328
Autor:
Geir Hønneland
Publikováno v:
Arctic Review on Law and Politics, Vol 11, Iss 0, Pp 133-156 (2020)
Certification according to private sustainability standards (ecolabelling) has become an important addition to public fisheries management in recent years. The major global ecolabel in terms of comprehensiveness and coverage is the Marine Stewardship
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fed33bfa4e24755bc1b5267f2446f25
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kusá, Alena, Urmínová, Marianna
Publikováno v:
Megatrendy a médiá / Megatrends and Media. 7(1):351-361
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1010055
Autor:
Nizam Abdu, Judith Mutuku
Publikováno v:
Heliyon, Vol 7, Iss 6, Pp e07043- (2021)
Primary studies estimate consumers' willingness to pay for a single or a couple of coffee ecolabelling in a single country and occasionally across countries. The estimates are not beyond explaining consumers' willingness to pay for a specific attribu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4ebddf4e66946e398fa61d8100b452e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.