Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"ecers-3"'
Publikováno v:
Вопросы образования, Vol 1, Iss 3 (2024)
Currently, Kazakhstan has the highest enrolment rate in the history of early childhood education and care (ECEC), with 98% enrolment for children aged three to six years old. With this significant expansion of ECEC, there is a lack of sufficient evid
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f421b3fe19e4034aac9969705a989fa
Autor:
Bogush Alla
Publikováno v:
Науковий Вісник Південноукраїнського Національного Педагогічного Університету імені К. Д. Ушинського, Vol 138, Iss 1, Pp 7-16 (2022)
The article positioned the current topical problem of estimating the quality of preschool education in terms of its methodological orientation. The concept of "preschool age" in a broad sense covers all children from birth to 6-7 years. Preschool edu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/771a025f326a4d96a94259c88eddb26b
Publikováno v:
Вопросы образования, Iss 3, Pp 237-259 (2021)
This paper explores the correlations between provisions created by teachers to support dialectical thinking and emotion comprehension in the learning environment of preschool institutions. Particularly, it describes the instruments designed by resear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eec083f340c342e5a1b2398b966b91cd
Autor:
Jan Thorhauge Frederiksen
Publikováno v:
Tidsskrift for Professionsstudier, Vol 16, Iss 30 (2020)
This paper examines and compares two models of quality, which are very influential in the professional work in Danish childcare institutions: The database of Nordic Research in Early Childhood Education and Care, NB-ECEC, and the international qualit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c6bb0742fed4227a1f1e65e7f54490c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carvalho, Ana Maria.
Orientador: Maria do Carmo Monteiro kobayashi
A avaliação e a qualidade na Educação Infantil – EI representam temáticas controversas e fontes fecundas para pesquisas, debates e estudos acerca de quais processos metodológicos ou critério
A avaliação e a qualidade na Educação Infantil – EI representam temáticas controversas e fontes fecundas para pesquisas, debates e estudos acerca de quais processos metodológicos ou critério
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11449/192680