Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"early school-age children"'
Autor:
Oksana A. Rodina
Publikováno v:
Музыкальное искусство и образование, Vol 9, Iss 3, Pp 171-182 (2021)
The article presents the teaching of 5 to 7-year-old children singing according to a child voice register adjustment. The study analyzes the principal registers (chest, falsetto and mixed) and their influence on singing tone. Different opinions exp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7eb80a1beb784cf4a712828acc9515da
Publikováno v:
Brain Sciences, Vol 13, Iss 6, p 965 (2023)
Proficiency of multisensory processing and motor skill are often associated with early cognitive, social, and language development. However, little research exists regarding the relationship between multisensory motor reaction times (MRTs) to auditor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/46fe0047d22146cab3f2721e541cb28f
Autor:
Wójcik, Magdalena
Publikováno v:
Studia Edukacyjne / Educational Studies. (63):169-178
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1125638
Autor:
Woźniak, Gabriela, Adasiewicz, Eulalia
Publikováno v:
Pedagogika Rodziny / Family Pedagogy. 11(1):13-21
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1019716
Autor:
Żytko, Małgorzata
Publikováno v:
Problemy Wczesnej Edukacji / Issues in Early Education. XVI(1 (48)):75-85
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1008777
Publikováno v:
Brain Sciences; Volume 13; Issue 6; Pages: 965
Proficiency of multisensory processing and motor skill are often associated with early cognitive, social, and language development. However, little research exists regarding the relationship between multisensory motor reaction times (MRTs) to auditor
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Elementary Education in Theory and Practice; Vol. 17 No. 2(65) (2022): Creativity and Entrepreneurship: A Challenge of the 21st Century ; 121-135
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce; Tom 17 Nr 2(65) (2022): Kreatywność i przedsiębiorczość – wyzwaniem XXI wieku; 121-135
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce; Tom 17 Nr 2(65) (2022): Kreatywność i przedsiębiorczość – wyzwaniem XXI wieku; 121-135
The modern understanding of the phenomenon of entrepreneurship significantly deviates from the classic economic approach, which increasingly often makes us connect it with education understood as a process of self-improvement that lasts for the whole
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.