Zobrazeno 1 - 10
of 608
pro vyhledávání: '"early readers"'
Autor:
Bente Rigmor Walgermo, Njål Foldnes, Per Henning Uppstad, Arild Michel Bakken, Kjersti Lundetræ
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Increasingly over the past decade, there has been a demand of more thorough documentation of the quality of reading assessments. Yet, available documentation of high-quality measures are often restricted to general framework descriptions providing ps
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1fc4a3cc8a04b1f901e43749770b8b2
Autor:
Alsulaiman, Tracy M. Centanni
Publikováno v:
Gulf Education and Social Policy Review, Vol 4, Iss 1, Pp 1-22 (2023)
Abstract Reading in Arabic is challenging for many early learners. To improve Arabic reading fluency, a new textbook (IQRA) was designed to enhance the visual characteristics of Arabic and, thus, help children recognize the Arabic orthography. Despit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab6e5c70dd7242728cd659cdc286142b
Autor:
Massai, Sonia1 sonia.massai@kcl.ac.uk
Publikováno v:
Library & Information History. Feb2019, Vol. 35 Issue 1, p57-59. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educația Plus / Journal Plus Education. XX(2):33-44
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=717504
Autor:
Stevens, Chris S.1
Publikováno v:
TC: A Journal of Biblical Textual Criticism. 2016, Vol. 21, following p21-21. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rogers, Shef
Publikováno v:
History of Education Review, 2017, Vol. 46, Issue 1, pp. 33-41.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HER-11-2014-0043
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.