Zobrazeno 1 - 10
of 10 384
pro vyhledávání: '"early mathematics"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Feyza AYDIN BÖLÜKBAŞ, İlkay ULUTAŞ
Publikováno v:
Hayef: Journal of Education, Vol 21, Iss 3, Pp 232-243 (2024)
This study included 15 pre-school teachers with experience in mathematics-based projects to examine their views on early mathematics. The data were collected through semi-structured interviews with the teachers and analyzed by content analysis method
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d20213f8696f4670b9d20666e0d2dedc
Autor:
Norazly Nordin, Munirah Ghazali, Nur Faridatul Jamalia Radzali, Nor Hashimah Hashim, Syed Lamsah Syed Chear
Publikováno v:
Cakrawala Dini, Vol 14, Iss 2, Pp 139-148 (2023)
The Pre-Service Competency Teacher Level in Teaching Early Mathematics Instrument has been developed to measure the competency level and readiness to teach early mathematics in Preschool. This study was conducted to produce empirical evidence on the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c0bebae5e04c413983a6b9ee24b38198
Autor:
Aydoğan, Yasemin, Özyürek, Arzu, Çakmak, Ebru Kılıç, Koç, Gürcü, Mumcu, Tuba, Ergel, Abdülbaki, Bilici, Büşra Şen, Yıldız, Gizem, Aktürk, Kübra Çiftçi, Serdar, Bilgi Ece
Publikováno v:
Journal of Turkish Educational Sciences; 2024, Vol. 22 Issue 2, p1099-1115, 17p
Autor:
Altindağ Kumaş, Özlem1 (AUTHOR) ozlemmaltindag@gmail.com
Publikováno v:
PLoS ONE. 4/16/2024, Vol. 19 Issue 4, p1-17. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.