Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"early math skills"'
Autor:
Shirley Duong, Leanne E. Elliott, Olivia Sidoti, Heather J. Bachman, Melissa E. Libertus, Elizabeth Votruba-Drzal
Publikováno v:
Journal of Numerical Cognition, Vol 10 (2024)
Children’s participation in cultural, everyday practices and social interactions involving math and money can contribute to the development of their knowledge and skills in these domains. Further work is needed to uncover what features of these act
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d164380a015c4c528270e8592c92a841
Mitigate negative beliefs about math: A different experience for children and teachers in early math
Autor:
Abdulhamit Karademir, Ozkan Saatcioglu
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Research, Vol 7, Iss 3, Pp 153-173 (2023)
This study investigated the effect of the use of content-specific material-based activities on children's mathematical skills, and changes in emotions for both sides with the help of math workstations to serve as responsive partners in delivering qua
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f10b74117780403abf0f4669a6517165
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.