Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"early immersion education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychologica Belgica, Vol 59, Iss 1 (2019)
Early bilingualism has been shown to improve attentional and executive functioning. Nicolay and Poncelet (2013a, 2015) have shown that an early immersion program in school of 3 years improves the completion of tasks assessing these skills. This study
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/699e2cce7d7c4140826438d62fc3440f
Publikováno v:
Handbook of Early Language Education ISBN: 9783030916619
Handbook of Early Language Education ISBN: 9783030470739
Handbook of Early Language Education
Handbook of Early Language Education ISBN: 9783030470739
Handbook of Early Language Education
This chapter discusses early immersion in a minority language in two bilingual countries, Canada and Finland. In Canada, immersion in the minority language, French, has been implemented since the mid-1960s and Finland introduced immersion in Swedish
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4d7d1d70f1edcf34a49c2e7f8c26eeef
https://doi.org/10.1007/978-3-030-91662-6_12
https://doi.org/10.1007/978-3-030-91662-6_12
Autor:
Hourigan, Niamh1
Publikováno v:
Irish Journal of Sociology. 1999, Vol. 9 Issue 1, p135. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Factors, processes and outcomes of early immersion education in the Francophone Community in Belgium
Autor:
Alex Housen, Aafke Buyl
Although Belgium is characterized by a widespread consensus that a functional proficiency in the two major national languages, Dutch and French, as well as in English is desirable, educational provision to achieve such proficiency has long been const
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ee88f426a1e969f5a324e7f770ad175a
https://biblio.vub.ac.be/vubir/factors-processes-and-outcomes-of-early-immersion-education-in-the-francophone-community-in-belgium(1b905243-de9d-40d9-8d84-cbdf2a7fa1a4).html
https://biblio.vub.ac.be/vubir/factors-processes-and-outcomes-of-early-immersion-education-in-the-francophone-community-in-belgium(1b905243-de9d-40d9-8d84-cbdf2a7fa1a4).html
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.