Zobrazeno 1 - 10
of 328
pro vyhledávání: '"early elementary"'
Autor:
Huisman Koops, Lisa, author
Publikováno v:
A Family Guide to Parenting Musically, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197673607.003.0017
Autor:
Heather Sherwood, Katherine McMillan Culp, Camille Ferguson, Alice Kaiser, Meagan Henry, Anthony Negron
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 11, p 1250 (2024)
Few studies of computational thinking (CT) integration in elementary curricula have yet focused on supporting early elementary educators with implementing and assessing their young students’ application of these practices to content area work. This
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad074d126b024107bdcb016883d9ea45
Autor:
Erin Sparks, Jamie L. Metsala
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Research examining a role for morphological awareness in first grade students’ reading comprehension is scarce, although it is a well-established predictor for students in mid-to-late elementary school. One question that remains is whether morpholo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f52f1e88ce04b748ced1d7cf3f7d473
Publikováno v:
Al-Ishlah: Jurnal Pendidikan, Vol 14, Iss 4, Pp 6643-6654 (2022)
Students with special needs at seven private primary schools in Probolinggo Regency, Indonesia, are the focus of this research, which aims to identify the challenges they confront throughout the distance learning process. A case study approach was us
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ff6d6ddf40a426990ecf2c90384c636
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alexis R. Lauricella, Missi Jacobson
Publikováno v:
Computers and Education Open, Vol 3, Iss , Pp 100077- (2022)
Technology use in elementary school classrooms is growing in frequency as school districts adopt higher rates of technology ownership per student. With increased access, it is critical to examine both teachers’ intentions and the actual use of tech
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27cdf3dee96445be8b3854e402a31125
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 9 (2022)
AimTo identify the factors associated with health-related quality of life (HRQOL) among early elementary age children (5–6 years) from a general population sample.MethodsWe analyzed data of 4,202 children from the Generation R Study, a population-b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75790dd78134402fb7c4352027c51c9b
Autor:
Munhel, Zara, Ali, Hebah
Denna studie undersöker matematikångest ur ett lärarperspektiv och betonar dess påverkan på elevers lärande i grundskoleutbildningen. Studien strävar efter att fördjupa förståelsen för matematikångest genom att undersöka dess effekter oc
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-66738
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.