Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"early childhood policies"'
Autor:
Tuelo Nelly Matjokana
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 41, Iss 2 (2023)
Early Childhood Development (ECD) policies are primary determinants in the provision of quality early childhood development outcomes. Healthy and safe environments play a critical role in enhancing children’s care and development. This is even more
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11010869e1814b79b30daec0ec8ca3ce
Autor:
Millei, Zsuzsa1 Zsuzsa.Millei@uta.fi
Publikováno v:
European Education. Mar2018, Vol. 50 Issue 1, p74-76. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jennifer Guevara
Publikováno v:
Guevara, Jennifer ORCID: 0000-0002-5759-2655 (2022) Comparative studies of early childhood education and care: beyond methodological nationalism. Comparative Education, 58 (3). pp. 328-344. ISSN 0305-0068
With early childhood inhabiting a firm position on policy agendas, an emerging global consensus acknowledges the need for research into early childhood education and care (ECEC) systems. However, standardised approaches to comparison dominate the fie
Publikováno v:
Neuroethics. 14(3):387-408
Parenting books and early childhood policy documents increasingly refer to neuroscience to support their parenting advice. This trend, called 'neuroparenting' has been subject to a growing body of sociological and ethical critical examination. The ai
Autor:
Dorothee Horstkötter, Anke Snoek
Publikováno v:
Neuroethics. 14:387-408
Parenting books and early childhood policy documents increasingly refer to neuroscience to support their parenting advice. This trend, called ‘neuroparenting’ has been subject to a growing body of sociological and ethical critical examination. Th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carmen María Sanchez Caro
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 8, Iss 2, p 39 (2019)
This article aims to present a few tensions and contradictions when implementing children’s rights using the case of three Casas de Pensamiento Indígena (CPI)—indigenous childcare services—in Bogotá. It questions global policies and local int
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8a12a73c8c9c4a379c550ecf2df8f64e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.