Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"early childhood music education"'
Autor:
Borbála Dsupin
Publikováno v:
Különleges Bánásmód, Vol 9, Iss 1 (2023)
The study focuses on a small but important segment of Hungarian culture, the musical education of children aged 3-7. Its central theme is to examine how the adaptation of folk games and related movements can be one of the most complex developmental f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e14174736d3d4d4a8acca2481ba12a3e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Per Musi, Vol 41, Iss 2021, Pp 1-18 (2021)
The way that parents support their children´s musical experiences are influenced by the social and cultural context. It is known that the frecuency and the kind of stumuli that is received by the children under two years is key for their further dev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d387b3586be4272bebf6947712ccb54
Publikováno v:
Education in the North, Vol 27, Iss 1, Pp 21-38 (2020)
According to the United Nations Convention on the Rights of the Child (CRC) (1989), children’s participation in cultural life and arts is of utmost importance. The ideas of children’s equality and their right to participation are also emphasised
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbffc4b00346453c9264fd7d8eef6304
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.