Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"early childhood leadership"'
Publikováno v:
Journal of Childhood, Education & Society, Vol 5, Iss 1, Pp 89-103 (2024)
Early childhood (EC) directors played a critical role in the successful operation of childcare centers during the COVID-19 Pandemic. Directors were responsible for adhering to health and safety protocols and caring for the well-being of their staff,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5be915114e8f4157b2a153c5e60389b7
Publikováno v:
Journal of Educational Administration, 2020, Vol. 58, Issue 6, pp. 729-748.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEA-09-2019-0149
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brown, Onjaleke M.
The problem identified for this study was that principals of elementary schools often do not have the appropriate preparedness and readiness required for meeting the needs of children and teachers in the primary grades. The purpose of this study was
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc2137663/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Per Tore Granrusten
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Education Research, Vol 5, Iss 2 (2016)
This article is part of the project on ‘Leadership for Learning: Challenges for Early Childhood Education and Care (ECEC) Institutions in Norway’, funded by The Research Council of Norway. The publication of the full report on this project is in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/046ad5793dd044c292f8df399328a1b0
Autor:
Kari Hoås Moen
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Education Research, Vol 5, Iss 2 (2016)
During the last few years, the staff in Norwegian Early Childhood Centers (ECCs) have been exposed to increased pressures for improving children’s learning. This increased demand requires increasing consciousness among staff about perspectives on c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7f0d5636271443fb999fb1653c66a27