Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"early childhood education for sustainability"'
Autor:
Green, Carie J., Lliaban, Shayle
Publikováno v:
Children, Youth and Environments, 2020 Jan 01. 30(1), 47-65.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.7721/chilyoutenvi.30.1.0047
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Research on young children in environmental education (EE) has focused on unstructured play in, or experiencing, nature. Little attention has been paid to young children’s stewardship efforts, or to the relation of such efforts to young children’
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bddd7fd16a3e4cb7854e7035dc3c5445
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Children; Volume 10; Issue 4; Pages: 661
One of a preschool teacher’s most important competencies is to be able to talk with children and to invite them to share their ideas, knowledge, and experiences. This skill is of utmost importance within Early Childhood Education for sustainability
Autor:
Yanez Gonzalez, Roxana
Our world faces environmental and socio-cultural problems that will impact young children in the long term. Therefore it is important to advance research in the field of Early Childhood Education for Sustainability (ECEfS) to support educators in wor
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10393/44478
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.