Zobrazeno 1 - 10
of 209
pro vyhledávání: '"early childhood education and care teachers"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Entertainment Computing May 2024 50
Autor:
Franck, Karianne (AUTHOR) kfr@dmmh.no, Seland, Monica (AUTHOR), Rimul, Johanne (AUTHOR), Sivertsen, Anne H1 (AUTHOR), Kernan, Margaret2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Contemporary Issues in Early Childhood. Dec2024, Vol. 25 Issue 4, p445-459. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Essi Hanhikoski, Eija Sevón
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Education Research, Vol 13, Iss 2 (2024)
The purpose of this narrative study was to examine early childhood education and care (ECEC) teachers' narratives of their professional identity. The aim was to use six narrative interviews to find out how ECEC teachers narrate their professional ide
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9928c5916905444680f314197b693c74
Autor:
Toussaint, Nicole1 (AUTHOR), Streppel, Martinette T.1 (AUTHOR) m.t.streppel@hva.nl, Mul, Sandra1 (AUTHOR), Balledux, Marielle2 (AUTHOR), Drongelen, Karen van3 (AUTHOR), Janssen, Mirka1 (AUTHOR), Fukkink, Ruben G.4,5 (AUTHOR), Weijs, Peter J. M.1,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/23/2021, Vol. 16 Issue 7, p1-17. 17p.
Publikováno v:
東京家政大学研究紀要 1 人文社会科学. 63:25-33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nicole Toussaint, Martinette T Streppel, Sandra Mul, Marielle Balledux, Karen van Drongelen, Mirka Janssen, Ruben G Fukkink, Peter J M Weijs
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 16, Iss 7, p e0255023 (2021)
The need for excess weight gain prevention in disadvantaged young children is widely recognised. Early Childhood Education and Care teachers are potential key actors in early interventions to prevent overweight and obesity. This study examines the ef
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c6ebdc135c874294914823ae58b7144f