Zobrazeno 1 - 10
of 136
pro vyhledávání: '"early career faculty"'
Autor:
Jocelyn Bosley, Matthew Dwyer, Tisha Gilreath Mullen, Amanda Bohlin, Wern Ai Tan, Catherine M. Pelland, Ellen R. Iverson, Nathan Meier
Publikováno v:
Journal of Community Engagement and Scholarship, Vol 17, Iss 2 (2024)
Research development professionals at the University of Nebraska-Lincoln (UNL) used the Center for Advancing Research Impact in Society (ARIS) Broader Impacts (BI) Toolkit with early-career faculty preparing grant proposals for the National Science F
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/836befababdb4e35a101aa86ce497bf6
Publikováno v:
Advancements in Agricultural Development, Vol 5, Iss 4 (2024)
The purpose of this Delphi study was to identify the competencies needed by first-year, tenure-track faculty in the profession of agricultural education and its related specializations (i.e., teacher education, Extension education, leadership develop
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9984ded5c0b04546a566977f3e811bfa
Autor:
Johnny C. Woods, Tonisha B. Lane, Natali Huggins, Allyson Leggett Watson, Faika Tahir Jan, Saundra Johnson Austin, Sylvia Thomas
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 6, p 581 (2024)
Women of Color faculty continue to experience many challenges in their careers, especially in the science, technology, engineering, and mathematics (STEM) fields. As such, more research is needed that considers structural issues inhibiting their succ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edb6892d93064c3887b5e5ce4fb050f6
Publikováno v:
Journal of Clinical and Translational Science, Vol 7 (2023)
Institutional Development Award (IDeA) programs build research infrastructure in regions with historically low access to NIH funds. The Mentored Research Development Award (MRDA), a professional development program embedded in our IDeA-funded center,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14d3836e16c84ff9a506fb76d5d62a24
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2021, Vol. 10, Issue 2, pp. 173-187.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMCE-01-2021-0006
Autor:
Theresa Pesl Murphrey, Carmen R. Carter, E. Gloria C. Regisford, Laura E. Carson, Karen Butler-Purry, Adrienne R. Carter-Sowell, Asha Ganesan, Audra Richburg
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Understanding the experiences of successful diverse science, technology, engineering, and math (STEM) faculty can facilitate the development of programming that counteracts barriers and weaknesses from multiple angles. The challenges that students an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89d8ce7369a94a71865c0eb189d2c54f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morton, Benterah C., Gil, Elizabeth
Publikováno v:
International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2019, Vol. 8, Issue 4, pp. 361-377.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMCE-02-2019-0026