Zobrazeno 1 - 10
of 2 773
pro vyhledávání: '"early algebra"'
This survey of the state of the art on research in early algebra traces the evolution of a relatively new field of research and teaching practice. With its focus on the younger student, aged from about 6 years up to 12 years, this volume reveals the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maria Aceto, Maria Lodina De Santis, Angela Donatiello, Giuseppina Lemmi, Simona Manzoni, Concetta Rosaria Montervino, Luca Picariello, Valeria Scaramuzzino, Giovanna Vadalà
Publikováno v:
Didattica della Matematica, Iss 16 (2024)
La possibilità di approcciare al discorso algebrico mediante attività che mettano in luce diverse rappresentazioni permette agli studenti lo sviluppo del pensiero relazionale. Le esperienze presentate sono relative alla progettazione di attività a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11abfa270e424d62bcdec691820d99d8
Autor:
Nataly Pincheira, Ángel Alsina
Publikováno v:
Journal on Mathematics Education, Vol 15, Iss 2, Pp 639-660 (2024)
Research about the optimal methodologies for guiding the training of primary school instructors in the instruction of early algebra remains in the process of determination. This manuscript delineates the methodology involved in developing and validat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4107137915944ea39d6d643d901e3583
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
İŞLER-BAYKAL, Işıl1 iisler@metu.edu.tr, ÖZTÜRK-TAVŞAN, Nejla2, GÜZELLER, Gizem3, SAYGILI, İlkay4
Publikováno v:
Cukurova University Faculty of Education Journal / Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. ara2023, Vol. 52 Issue 3, p758-799. 42p.