Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"early EFL learning"'
Autor:
Marija Andraka, Ankica Jurković
Publikováno v:
Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku
Volume 44.
Issue 1.
Volume 44.
Issue 1.
Dosadašnja istraživanja strategija učenja vokabulara bavila su se među ostalim organizacijom mentalnog leksikona kod učenika, pitanjima zašto se neke riječi uče lakše od drugih te otkrivanjem strategija kojima se učenici služe pri učenju
Autor:
Balenović, Katica
The paper deals with the development of the learner's interlanguage in classroom interaction in early EFL learning. Recordings of spontaneous classroom interaction were analysed over three consecutive years when students were at the end of grades one
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::6b7e83fe0ae23461fd06bd41bb37fab2
https://www.bib.irb.hr/792776
https://www.bib.irb.hr/792776
���� ���������������������� ������������������ ���������� �������������� ���� ���������
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7092b05c344361ab275aef8ac02ad331
Autor:
Balenović, Katica
The paper deals with the analysis of the transcribed recordings of spontaneous classroom interaction in five classes of primary school students in early EFLL in Croatia. The study was conducted within the framework of a large research project support
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::cee5300165c83da1beb26b5b644e2928
https://www.bib.irb.hr/693545
https://www.bib.irb.hr/693545
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.