Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"eCall implementation"'
Publikováno v:
Lecture Notes in Business Information Processing
11th International Conference on Research and Practical Issues of Enterprise Information Systems (CONFENIS)
11th International Conference on Research and Practical Issues of Enterprise Information Systems (CONFENIS), Oct 2017, Shanghai, China. pp.56-66, ⟨10.1007/978-3-319-94845-4_6⟩
Lecture Notes in Business Information Processing ISBN: 9783319948447
CONFENIS
11th International Conference on Research and Practical Issues of Enterprise Information Systems (CONFENIS)
11th International Conference on Research and Practical Issues of Enterprise Information Systems (CONFENIS), Oct 2017, Shanghai, China. pp.56-66, ⟨10.1007/978-3-319-94845-4_6⟩
Lecture Notes in Business Information Processing ISBN: 9783319948447
CONFENIS
Part 2: IoT and Emerging Paradigm; International audience; eCall is a complex solution, aimed at supporting drivers and car passengers in the event of an accident in Europe. This automatic emergency call system for motor vehicles, planned by the Euro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8bf5f0a405722ae718df0731947926b7
https://hal.inria.fr/hal-01888633/document
https://hal.inria.fr/hal-01888633/document
Autor:
Dorin DUMITRESCU
Publikováno v:
Journal of Information Systems and Operations Management. 3(1):193-198
eCall is an emergency call either generated manually by vehicle occupants or automatically via activation of in-vehicle sensors when an accident occurs. When activated, the in-vehicle eCall system establishes a 112-voice connection directly with the
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.