Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"e-sq"'
Autor:
Đorđević, Bojan
Publikováno v:
Bankarstvo / Banking. 51(1):32-69
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1047963
Autor:
Đorđević Bojan S.
Publikováno v:
Bankarstvo, Vol 51, Iss 1, Pp 32-69 (2022)
The most commonly used model to measure the quality of electronic services is the E-Service Quality - E-SQ (E-S-QUAL and E-RecS-QUAL). Acknowledging the results of existing research and the attempts to create a unique model for measuring the quality
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60c33fb612844761b68af6cafb006783
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 77337-77350 (2022)
With rapid growth in the field of communication, technology, and higher internet penetration, extensive usage of electronic services has become inevitable. Therefore, electronic services (e-services) have become very popular and one of the key determ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81802e053df44e5b875c78202c9d385e
Publikováno v:
International Journal of Management, Accounting and Economics, Vol 5, Iss 12, Pp 923-954 (2018)
The research goal is to fill the current research gap by determining the service factors that influence M-commerce Apps customer satisfaction and loyalty in Malaysia by adopting e-service quality (e-SQ) model and relationship quality theories in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af4c001a64c742169bb2bde79687501f
Publikováno v:
Jurnal Teknik Industri, Vol 16, Iss 1, Pp 25-34 (2014)
In today’s global era, the electronic service quality (E-SQ) development has swept across almost all service sectors. This development represents not only a new paradigm for providing services, but also a weapon for winning competitions. This resea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b44764610a744392a6284317210a07c6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alejandra Aldrette-Malacara, Marisol Reyes Alcantar, Luis Cuautle-Gutiérrez, Diana Faviola Olea-Flores
Publikováno v:
Global Journal of Engineering and Technology Advances. 5:080-093
The situation we are currently experiencing, such as the health crisis, by COVID-19 has generated an increase in online purchases; factors such as the Quality of Electronic Service (e-SQ) are considered determining in this process since it allows us
Autor:
Marisol Reyes Alcantar, Alejandra Aldrette-Malacara, Diana Faviola Olea-Flores, Luis Cuautle-Gutiérrez
Publikováno v:
Engineering and Technology Journal.
Electronic Service Quality (e-SQ) is a topic that has been reviewed by several authors and, given the situation we live in, has become more relevant in the world; therefore, it is of vital importance to generate an effective measurement of the servic
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.