Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"e-reputation"'
Publikováno v:
Innovative Marketing, Vol 20, Iss 4, Pp 112-120 (2024)
In the context of a rapidly evolving digital landscape, the co-creation of value with customers has gained importance in both academic and business realms, particularly within the hospitality sector. This study aims to analyze the integration of valu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6be095b8083447a3a0df78b49808edb0
Autor:
Thowayeb H. HASSAN, Hadeel Sa'ad AL-HYARI, Mohamed Y. HELAL, Nabila N. ELSHAWARBI, Hassan Marzok Elsayed MAHMOUD, Magdy El-Sayed HASHISH, Ashraf Mohamed ANAS, Bahadur BILALOV, Insaf Sanhouri AHMED, Fatheya Abosrea MOUSTAFA
Publikováno v:
African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure, Vol 13, Iss 3, Pp 494-503 (2024)
Restaurants need to have a strong awareness of e-customer perception and a dedication to continuous improvement to succeed in the digital environment. Thus, conducting a thorough analysis of the digital elements affecting e-customer satisfaction is c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/971e3c9de1d94631be0f60d9cf2d94b2
Autor:
M. F. Aliev
Publikováno v:
Цифровая социология, Vol 7, Iss 2, Pp 62-68 (2024)
In the digital age, companies face a myriad of competitive opportunities, especially in attracting and retaining talented employees. In this context, the purpose of this article is to better understand how employees can mobilise to promote a company
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8cb09ad5e6c467481f073b18b48cf7b
Autor:
Baber, Ruturaj, Baber, Prerana
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2022, Vol. 6, Issue 5, pp. 2298-2316.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTI-06-2022-0270
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management Decision, 2016, Vol. 54, Issue 2, pp. 363-389.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MD-01-2015-0015
Autor:
Elmada, Maria Advenita Gita, Elmaresa, Maria Vina, Wardhani, Shabriena, Putri, Wita Adelina Noer
Publikováno v:
Jurnal Komunikasi Profesional; Vol. 6 No. 2 (2022); 119-128
Opportunities for managing e-reputation for organizations have now begun to be captured by business activists in the communication technology industry in Indonesia. Several corporations from various industries have tried this service to increase thei
Autor:
LARIF, Nour el houda
Publikováno v:
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 4 No. 1-2 (2023): Empirical Research; 381-393
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 4 No. 1-2 (2023): Recherches Empiriques; 381-393
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 4 No. 1-2 (2023): Recherches Empiriques; 381-393
The phenomena of crisis continue to accelerate and further invade our world, and this is due to multiple factors including the dazzling advance of new technologies as well as the advent of digital communication which has established new trends and or