Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"e-learning tool"'
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 17(03):196-203
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1028103
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Чуждоезиково обучение / Foreign Language Teaching. 47(4):340-351
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=892801
Autor:
Denis Dmitriev
Publikováno v:
Современные информационные технологии и IT-образование, Vol 15, Iss 4, Pp 855-865 (2019)
The article discusses one of the current problems of the education system modernization – the problem of teacher readiness to innovative educational tools use in professional activity. Practical, theoretical and methodological aspects of scientific
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff77b7e66c53436585a0fbf434eb1927
Publikováno v:
Studies in Linguistics, Culture, and FLT, Vol 6, Pp 48-59 (2019)
The paper is devoted to the issue of typologisation of e-learning tools for educational purposes in the sphere of foreign languages learning. The analysis of the previous research in the field leads to the conclusion that all digital tools in the lea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18d8e9fe4dfa499aab8f5f72587f6b0c
Autor:
Nilesh Kumar Mitra, Htar Htar Aung, Mangala Kumari, Joachim Perera, Anupa Sivakumar, Anudeep Singh, Vishna Devi Nadarajah
Publikováno v:
Translational Research in Anatomy, Vol 23, Iss , Pp 100100- (2021)
Background: To accommodate the increased number of students and shorter learning time, anatomy instructors are increasingly developing web-based learning resources that can fulfil program-specific anatomical learning objectives and replace existing l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b4b503dfa5848e48e2ea416e00312e5
Publikováno v:
Studies in Linguistics, Culture, and FLT. 6(2):48-59
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=814752
Publikováno v:
岩手医科大学教養教育研究年報 = Annual Report of Iwate Medical University Center for Liberal Arts and Sciences. 57:27-36
Autor:
Nyachiro K. Joan
The study sought to find out the e-learning tools adopted by selected institutions of higher learning in Kisii County. To achieve this, the study used a descriptive survey research design that was qualitative. The target population comprised institut
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::311a809ac4741b884a8f3abdc45636df