Zobrazeno 1 - 10
of 1 454
pro vyhledávání: '"e-learning method"'
Autor:
Hamed, Faten1 faten.hamed@liu.edu.lb, Jinani, Tarek1, Mourad, Nisreen2, Halat, Dalal Hammoudi2,3, Rahal, Mohammad2
Publikováno v:
Journal of Advanced Pharmacy Education & Research [JAPER]. Jan-Mar2024, Vol. 14 Issue 1, p13-20. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
賴虹霖1 debbielai@mail.chihlee.edu.tw
Publikováno v:
Commerce & Management Quarterly. Sep2021, Vol. 22 Issue 3, p405-425. 21p.
Publikováno v:
International Journal of Technology in Education. 6:310-325
During the pandemic period, the education sector was heavily impacted involving transformations of instructional delivery from face-to-face to online mode. To date, we know that the virtual learning environment has been posing heavy demands particula
Autor:
Perzycka, Elżbieta
Publikováno v:
Pedagogika Szkoły Wyższej / Pedagogy of Higher Education. (16):122-133
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=463220
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohamad Muchlis
Publikováno v:
Jurnal Kependidikan: Penelitian Inovasi Pembelajaran, Vol 2, Iss 1, Pp 141-152 (2018)
STRATEGI PENINGKATAN PENERAPAN METODE PEMBELAJARAN E-LEARNING PADA PROGRAM SARJANA Abstrak Penelitian ini bertujuan menganalisis persepsi dosen dan mahasiswa Departemen Manajemen Sumberdaya Perairan (MSP) terhadap penerapan metode pembelajaran e-le
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b7f15d9d99645c481cb204fd7ca7843
Publikováno v:
Journal Equity of Law and Governance. 3:35-39
The paradigm shift in Legal Education in Indonesia is currently being felt by academics, practitioners, students and the public, namely the technology-based learning pattern. As previously known, the pattern of learning in Indonesia is still done con
Autor:
Lina Qadi
Publikováno v:
Dirasat: Educational Sciences. 49:461-472
This study aims to detect the perceptions of teachers of the developed physics curriculum for the tenth grade of basic school in the government schools of the capital amman of the e-learning method in light of the Corona pandemic. The study used the
Autor:
Clavier, Thomas, Ramen, Julie, Dureuil, Bertrand, Veber, Benoit, Hanouz, Jean-Luc, Dupont, Hervé, Lebuffe, Gilles, Besnier, Emmanuel, Compere, Vincent
Publikováno v:
JMIR mHealth and uHealth, Vol 7, Iss 4, p e12825 (2019)
BackgroundThe WhatsApp smartphone app is the most widely used instant messaging app in the world. Recent studies reported the use of WhatsApp for educational purposes, but there is no prospective study comparing WhatsApp’s pedagogical effectiveness
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76ff99ea42f54d23b1b798efec3245b4