Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"e-learning materials"'
Autor:
Hsin-Shu Huang, Bih-O Lee
Publikováno v:
Bioengineering, Vol 11, Iss 11, p 1097 (2024)
Pediatric nursing students are required to be taught how to overcome their own psychological stress during their internship in order to understand sick children’s emotional reactions, as well as to be able to interact and communicate with such chil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0ab4741fc874c6e80812f6a81355009
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ARPHA Proceedings, Vol 4, Iss , Pp 672-685 (2021)
Education just like all other spheres of our life is undergoing digital transformations. Traditional education media are giving way to e-learning resources that are gaining popularity both among educators and students. Educators face a challenging ta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad4692ef85e14f77a0ea7caa3a25db68
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dmytro Bodnenko, Nykyta Ostapenko
Publikováno v:
Кібербезпека: освіта, наука, техніка, Vol 1, Iss 1, Pp 49-55 (2018)
The principal aim of research is to develop a mechanism for the organization of research work of students toward mastery of ICT literacy. In the article it has been formed the model of students’ research work organization in the learning process of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/432623343f3c41478852b0da77b9b8a1
Autor:
Romelyn
Publikováno v:
American Journal of Multidisciplinary Research and Innovation. 1:11-20
This study determined the effectiveness of ICT in teaching science concepts. This study utilized a true experimental design, specifically the pretest-posttest two-group design. A teacher- made test was used as pretest and posttest to assess the pupil
Publikováno v:
Edukacja - Technika - Informatyka / Education - Technology - Computer Science. VI(1):262-272
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=298192
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ARPHA Proceedings, Vol 4, Iss, Pp 672-685 (2021)
ARPHA Proceedings 4: 672-685
ARPHA Proceedings 4: 672-685
Education just like all other spheres of our life is undergoing digital transformations. Traditional education media are giving way to e-learning resources that are gaining popularity both among educators and students. Educators face a challenging ta