Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"e-learning evaluation"'
Publikováno v:
Computers, Vol 13, Iss 3, p 68 (2024)
Nielsen’s heuristics are widely recognized for usability evaluation, but they are often considered insufficiently specific for assessing particular domains, such as e-learning. Currently, e-learning plays a pivotal role in higher education because
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/043aeae46d3f4c2e97faa44add966579
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 13, Pp 285-300 (2022)
Evangelia Manou,1 Evgenia-Charikleia Lazari,1 Andreas C Lazaris,1 George Agrogiannis,1 Nikolaos G Kavantzas,1 Georgia-Eleni Thomopoulou2 1First Department of Pathology, School of Medicine, National and Kapodistrian University of Athens, Athens, Greec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a5ea563747dd47caa6396a76d1c1f56f
Publikováno v:
Educación Médica, Vol 24, Iss 1, Pp 100776- (2023)
Introduction: Distance learning (DL) is a promising educational approach for teaching medical courses. Our Pathology College was faced with the difficulty of a complete online transition of the classes because of the public health measures implemente
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4715a609c6a454d904fe9e1f342078f
Autor:
z. seyedi raad, A. H. Tajfar
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 16, Iss 1, Pp 191-206 (2021)
Background and Objectives: The aim of this study was to investigate the effects of quality factors on the success of e-learning systems. This research is based on the EESS model with applying the changes obtained from previous studies and includes v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/179014967d0f4175bf9182562ea9863f
Autor:
Dwi Novita Sari, Syukrul Hamdi
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Teknologi dan Kejuruan, Vol 27, Iss 2, Pp 117-125 (2021)
The online learning policy has been implemented in Indonesia at all levels of education since March 2020 to prevent the COVID-19 pandemic from spreading. This study aims to evaluate the implementation of accounting learning with an online system usin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b914dcdf7572430996ae1932809cc905
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ira Vahlia
Publikováno v:
Aksioma: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika, Vol 6, Iss 2, Pp 169-177 (2017)
The ability to evaluate learning is a basic skill that must be mastered by students as prospective teachers. Based on this, it is necessary a teaching materials that help students and lecturers during the lecture. Students can know and understand abo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3eba9c0f3b9245c1a8f751fcef53e97c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grosu, Marta, Grosu, Corina
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 11(01):72-77
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=289837