Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"e-learning 3.0"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Je-LKS: Journal of E-Learning and Knowledge Society, Vol 11, Iss 1 (2015)
The approach of Living Labs, a concept developed at the Media Lab and School of architecture and city planning of MIT, Boston, represents a user- centric research paradigm for prototyping and validating complex solutions in multiple evolving real lif
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8dfb9ab47935487fb34a906280e2a444
Autor:
Ilić, Allana
Cilj ovog rada je utvrditi što sve obuhvaća pojam e-učenja i koji alati se koriste za eučenje. Dodatno će se istražiti koliko su nastavnici upoznati s Web 2.0 alatima i koriste li ih u svome obrazovanju, kao i kolika su im pomoć u nastavi. U p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9415::f222dcdc51ac1e30869d3a1e029c183e
https://repozitorij.ffzg.unizg.hr/islandora/object/ffzg:385
https://repozitorij.ffzg.unizg.hr/islandora/object/ffzg:385
Publikováno v:
Journal of Information Technology Education: Research, Vol 16, Pp 339-363 (2017)
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Aim/Purpose As e-Learning 3.0 evolves from a theoretical construct into an actual solution for online learning, it becomes crucial to accompany this progress by scrutinis-ing the elements that are at the origin of its success. Background This paper o
Publikováno v:
Je-LKS : Journal of e-Learning and Knowledge Society, Vol 11, Iss 1 (2015)
The approach of Living Labs, a concept developed at the Media Lab and School of architecture and city planning of MIT, Boston, represents a user- centric research paradigm for prototyping and validating complex solutions in multiple evolving real lif
Autor:
Utku Kose
Objective of this article is to provide a brief view on current state of free and open source E-Learning 2.0 software, and discuss about future in the context of free and open source software oriented E-Learning solutions. E-Learning 2.0 is a term, w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9ac9bf45afd4419c57f0f17da1f03e49
https://hdl.handle.net/20.500.12636/2236
https://hdl.handle.net/20.500.12636/2236
В статье рассматриваются потенциальные возможности развития модели образования 2.0 и роль сервиса микроблогов Твиттер как связующего з
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3033::5ab4aa4ccaebfe2030d9358c2494c98e
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49095
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49095
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.