Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"e-commerce customer"'
Publikováno v:
International Review of Management and Marketing, Vol 15, Iss 1 (2024)
The life of modern Indonesian society today must be connected to technology, one of which is e-commerce. Businesses that cannot be separated from e-commerce are logistics services that act as intermediaries between sellers and end consumers. Shopee,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c16cf67e1bb4fce8bf6b30e78b3ab8e
Autor:
Wang Lidong
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
In the era of e-commerce economy, how to mine and study the different values of customers is an essential factor affecting the development of e-commerce enterprises. Based on this, this paper uses a clustering algorithm to mine and study the value of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba099c35d57a4e2b8c41da4e0b5c1f95
Autor:
Shobana J, Ch. Gangadhar, Rakesh Kumar Arora, P.N. Renjith, J. Bamini, Yugendra devidas Chincholkar
Publikováno v:
Measurement: Sensors, Vol 27, Iss , Pp 100728- (2023)
Businesses in the E-Commerce sector, especially those in the business-to-consumer segment, are engaged in fierce competition for survival, trying to gain access to their rivals' client bases while keeping current customers from defecting. The cost of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef2958c2b8834b49982e1c5769607684
Autor:
Xiancheng Xiahou, Yoshio Harada
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 17, Iss 2, Pp 458-475 (2022)
Customer churn prediction is very important for e-commerce enterprises to formulate effective customer retention measures and implement successful marketing strategies. According to the characteristics of longitudinal timelines and multidimensional d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2b9c5bf84c9849b0aa467a584f85cb48
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdul Azis, Riyanto Riyanto
Publikováno v:
IJIIS: International Journal of Informatics and Information Systems, Vol 4, Iss 1, Pp 55-62 (2021)
Due to the increasing importance placed on customer equity in today's business environment, many companies are focusing on the notion of customer loyalty and profitability to increase market share. Building a successful Customer Relationship Manageme