Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"e-Customer Relationship Management"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aferi, Farell Dwi, Yeni, Yulia Hendri
Publikováno v:
JOURNAL OF BUSINESS STUDIES AND MANGEMENT REVIEW; Vol. 6 No. 1 (2022): JBSMR, Vol. 6 No.1, December 2022; 38-42
Transportation is a means and infrastructure for the economic development of a country that can encourage the rate of economic growth. Supported by progress and the rapid development of technology, transportation services are also increasingly advanc
Publikováno v:
Journal of Open Innovation: Technology, Market and Complexity, Vol 7, Iss 109, p 109 (2021)
Technological developments have digitized consumer behavior all over Indonesia. This has become the basis for the emergence of e-commerce, a digital business system that is widely used by the public in making purchases through apps or websites. For t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4909fc9b0c7e4b4987fa13a77c876bc8
Publikováno v:
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity
Volume 7
Issue 2
Journal of Open Innovation: Technology, Market and Complexity, Vol 7, Iss 109, p 109 (2021)
Volume 7
Issue 2
Journal of Open Innovation: Technology, Market and Complexity, Vol 7, Iss 109, p 109 (2021)
Technological developments have digitized consumer behavior all over Indonesia. This has become the basis for the emergence of e-commerce, a digital business system that is widely used by the public in making purchases through apps or websites. For t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5bb61b762940eb64463c3857f673636c
https://hdl.handle.net/10419/241694
https://hdl.handle.net/10419/241694
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marianna Sigala
Although previous CRM studies treat eCRM as a synonymous with 1:1 communications and personalised service at an individual basis, web 2.0 further enables firms and users to generate customer value and build customer relations through social networkin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7a42ac5dff8f42eb1be34d27508cc190
https://hdl.handle.net/11541.2/116441
https://hdl.handle.net/11541.2/116441
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::38d7d8be0867c7bfcb18170c40332ab2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.