Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"dyslexia subtypes"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 8 (2014)
Previous studies have found that children with reading difficulties need more exposures to acquire the representations needed to support fluent reading than typically developing readers (e.g., Ehri & Saltmarsh, 1995). Building on existing orthographi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62fd9b55dda544b8ad92164ada2b0295
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 8 (2014)
The nature of Rapid Auditory Processing (RAP) deficits in dyslexia remains debated, together with the specificity of the problem to certain types of stimuli and/or restricted subgroups of individuals. Following the hypothesis that the heterogeneity o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0df5df94e6c4496083e1449f2b2482f4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marisol Carrillo, Jesus Alegria
Publikováno v:
Ciencias Psicológicas, Vol 3, Iss 2 (2015)
Ciencias Psicológicas, Volume: 3, Issue: 2, Pages: 135-152, Published: NOV 2009
Ciencias Psicológicas, Volume: 3, Issue: 2, Pages: 135-152, Published: NOV 2009
Utilizando un test de lectura de frases para evaluar el nivel de eficiencia lectora de escolares de 3º a 6º de educación primaria, fueron seleccionados 60 niños con más de dos años de retraso específico en lectura (disléxicos) y 65 normolecto
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Florence Pinton, Pascale Colé, Agnès Kipffer-Piquard, Liliane Sprenger-Charolles, Catherine Billard
Publikováno v:
Reading and Writing
Reading and Writing, Springer Verlag, 2009, 22 (7), pp.811-842. 〈10.1007/s11145-008-9117-y〉
Reading and Writing, 2009, 22 (7), pp.811-842. ⟨10.1007/s11145-008-9117-y⟩
Reading and Writing, Springer Verlag, 2009, 22 (7), pp.811-842. ⟨10.1007/s11145-008-9117-y⟩
Reading and Writing, Springer Verlag, 2009, 22 (7), pp.811-842. 〈10.1007/s11145-008-9117-y〉
Reading and Writing, 2009, 22 (7), pp.811-842. ⟨10.1007/s11145-008-9117-y⟩
Reading and Writing, Springer Verlag, 2009, 22 (7), pp.811-842. ⟨10.1007/s11145-008-9117-y⟩
International audience; In the present study, conducted with French-speaking children, we examined the reliability (group study) and the prevalence (multiple-case study) of dyslexics' phonological deficits in reading and reading-related skills in com
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c24cb34946400287602b11b974ef7120
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00733554/file/Sprenger-Charolles_Cole_Kipffer-Piquard_Pinton_Billard_2009_ReadingWriting_PP.pdf
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00733554/file/Sprenger-Charolles_Cole_Kipffer-Piquard_Pinton_Billard_2009_ReadingWriting_PP.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.