Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"dynamic cognitive intervention"'
Autor:
Keisar, Vered Speier, Hadas-Lidor, Noami, Lachman, Max, Tal, Amir, קיסר, ורד שפיר, לידור, נעמי-הדס, לכמן, מקס, טל, אמיר
Publikováno v:
IJOT: The Israeli Journal of Occupational Therapy / כתב עת ישראלי לריפוי בעיסוק, 2007 Feb 01. 16(1), E3-E26.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23469075
Publikováno v:
IJOT: The Israeli Journal of Occupational Therapy / כתב עת ישראלי לריפוי בעיסוק, 2009 Aug 01. 18(3), H185-H196.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23470272
Autor:
HADAS-LIDOR, NOAMI1 noami.h@gmail.com, WEISS, PENINA2
Publikováno v:
Transylvanian Journal of Psychology / Erdélyi Pszichológiai Szemle. 2014 Special Issue, p133-151. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Clinical rehabilitation. 15(4)
Objective: To examine the efficacy of dynamic cognitive treatment in rehabilitation of schizophrenic clients. Subjects: Fifty-eight schizophrenic clients that were matched equally into two groups: a study group (n = 29) (treated by Instrumental Enric
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 12 (2021)
Background: Partnerships and family inclusion are embedded in mental health policies. Shared Decision Making (SDM) is as an effective health communication model designed to facilitate service users and providers engagement in reaching jointly decisio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/060b65efa31f49b59e035acabc1e4592
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gözen, Özlem1 gznozlem@gmail.com, Buz, Sema1
Publikováno v:
Current Approaches in Psychiatry / Psikiyatride Guncel Yaklasimlar. 2020 Supplement1, Vol. 12, p18-42. 26p.
Publikováno v:
Journal of Cognitive Education & Psychology. 2017, Vol. 16 Issue 2, p178-192. 15p.