Zobrazeno 1 - 10
of 1 605
pro vyhledávání: '"dynamic assessment (da)"'
Autor:
Sako Nasiri
Publikováno v:
Critical Literary Studies, Vol 2, Iss 1, Pp 199-211 (2020)
Dynamic Assessment, referred to in this paper as DA, is one of the various methods of adopting a particular evaluation procedure in order to identify possessed language skills of individual learners in addition to their learning perspective. The dyna
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97bfac9e999245cdbbcf16bbd0351dfe
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 12, Iss 1, Pp 1-21 (2022)
Abstract In spite of their pivotal role in language learning, psychological variables involved in language learning have received less attention in empirical research. Therefore, this paper tried to inspect the effects of interventionist DA, interact
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51e79545acee4e85873a41c95d50734b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in English Language Pedagogy, Vol 12, Iss 2, Pp 309-329 (2024)
Within the field of second language learning, the need to provide equal access to L2 education has directed modern educators’ attention to the potentials of Dynamic Assessment (DA) for students with learning disabilities. The purpose of the present
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f86eb17c858f46328aed0d15508d83ce
Autor:
Hamed Ghaemi, Seyedhamed Sadoughvanini
Publikováno v:
زبان کاوی کاربردی, Vol 6, Iss 4, Pp 1-26 (2023)
The term dynamic assessment (DA) refers to an assessment, by an active teaching process, of a child's perception, learning, thinking, and problem solving. Dynamic assessment (DA) is a kind of interactive assessment used in education. Dynamic assessme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef24d4feae2547b59cacaa40b31df468
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
David Tzuriel
Publikováno v:
Mediated Learning and Cognitive Modifiability ISBN: 9783030756918
During the last two decade there has been a dramatic growth in the use of computer-based learning for instructional purposes. Previous research showed that use of computers for assessment and learning tools improved diagnostic processes and academic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::05d06dfecd940151c2812dfabc6d4da9
https://doi.org/10.1007/978-3-030-75692-5_8
https://doi.org/10.1007/978-3-030-75692-5_8
Autor:
David Tzuriel
Publikováno v:
Mediated Learning and Cognitive Modifiability ISBN: 9783030756918
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c47658a77d20f2cd36f2e6c12a6172a9
https://doi.org/10.1007/978-3-030-75692-5_4
https://doi.org/10.1007/978-3-030-75692-5_4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Imogen Wooton, Vanessa Wood, Keith Venables, Traxson Dave, Alexandra Trevis, Rachael Green, Jessamine Chiappella, Jane Williams, Phil Stringer, Alexandra Sewell, Klair Norman, Geoffrey Morgan, Zelna Lauwrens, Gay Keegan, James Gillum, Elizabeth Lynas, Jane Evans
Publikováno v:
DECP Debate. 1:9-18