Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"dylexia"'
Autor:
Fernández Barrio, June
[ES] La dislexia es una dificultad del aprendizaje muy común en las aulas de Educación Primaria. Sin embargo, la escasa formación del profesorado y el uso de metodologías no probadas científicamente dificultan realizar una correcta intervención
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2121::c9b1883ab7d76b8700abebda5a0c6e35
http://hdl.handle.net/10810/59993
http://hdl.handle.net/10810/59993
Autor:
Cruz Neri, Nadine, Retelsdorf, Jan
Background: Previous research repeatedly illustrated that reading comprehension is essential for learning science and performances in both domains correlate highly. Since dyslexic students show impairments in reading comprehension, it seems reasonabl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5a24a02a00cb4c83ea8e20e9cfb97357
Autor:
Madeleine Brens, Richard Hickman
This article presents exploratory research examining the strategies employed by art teachers who identify as dyslexic. The study originated out of the personal interest of the researchers better to understand the strategies for learning used by teach
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1e8d220bc2356637c78191eb82e822e5
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/246293
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/246293
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.