Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"du Preez, Elizabeth"'
Publikováno v:
American Journal of Qualitative Research. 2024, Vol. 8 Issue 1, p157-176. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Hospitality and Tourism Management December 2021 49:12-24
Autor:
Du Preez, Elizabeth
During the past ten years the changing sociopolitical context in South Africa challenged mental health services to re-position themselves in order to stay relevant to specific contextual demands. The field of psychology has also been introduced to th
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/27350
http://upetd.up.ac.za/thesis/available/etd-08182005-154110/
http://upetd.up.ac.za/thesis/available/etd-08182005-154110/
Autor:
Du Preez, Elizabeth.
Thesis (D Phil (Psychology))--University of Pretoria, 2004.
Includes bibliographical references.
Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://upetd.up.ac.za/thesis/available/etd-08182005-154110
Autor:
Du Preez, Elizabeth J.
The focus of the research reported on in this dissertation is an evaluation of the Language in Learning and Teaching project (LILT), in terms of its ability to facilitate English language development in schools where both educators and learners are s
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10413/2963
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
du Preez, Elizabeth1 dupreez@aut.ac.nz, Collens, Paula2, Gaunt, Nate, Fraser, Gloria3, Harrison, Katie, Weastell, Katie4, Bullock, Jemima5
Publikováno v:
New Zealand Journal of Psychology. Apr2022, Vol. 51 Issue 1, p4-9. 6p.