Zobrazeno 1 - 10
of 211
pro vyhledávání: '"driver scheduling"'
Publikováno v:
Transport Problems, Vol 17, Iss 1, Pp 163-174 (2022)
A unified approach is presented as the principle for a potential framework for evaluating driver schedules in public transport. There are two reasons for the need for such a framework. On the one hand, constructing optimal driver schedules is a cha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab24284e273e4fd08a09ebf2acbf3e90
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 161469-161487 (2021)
Based on the analysis of the current literature, mathematical modelling of the studied phenomenon was carried out. It was conducted according to the graph theory for vehicles transporting dangerous, oversized, and valuable cargo, moving within a tran
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb0c81647d6d4a6d85dd45f10a3cb03c
Publikováno v:
EURO Journal on Transportation and Logistics, Vol 11, Iss , Pp 100092- (2022)
In transportation and logistic applications, scheduling hours of service for multiple, interdependent truck drivers to ensure compliance with regulatory resting requirements and service time windows is an extremely challenging task. Models previously
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/533f6928fe2b49a7926ecdbbbf5e6bf4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Goel, Asvin
Road freight transportation is subject to several legal requirements having direct impact on the practical applicability of routes and schedules. The vast majority of vehicle routing literature, so far, has largely focused on physical constraints suc
Externí odkaz:
https://publish.fid-move.qucosa.de/id/qucosa%3A72189
https://publish.fid-move.qucosa.de/api/qucosa%3A72189/attachment/ATT-0/
https://publish.fid-move.qucosa.de/api/qucosa%3A72189/attachment/ATT-0/
Publikováno v:
AIxIA 2022 – Advances in Artificial Intelligence ISBN: 9783031271809
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2af55a401d2df4584e26d84f3a6979a8
https://hdl.handle.net/11390/1244387
https://hdl.handle.net/11390/1244387
Publikováno v:
Sustainability; Volume 14; Issue 21; Pages: 14431
The driver scheduling problem at Chinese electric multiple-unit train depots becomes more and more difficult in practice and is studied in very little research. This paper focuses on defining, modeling, and solving the depot driver scheduling problem