Zobrazeno 1 - 10
of 1 467
pro vyhledávání: '"drift-diffusion modeling"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Synthetic Metals April 2025 311
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mąka, Szymon1 (AUTHOR), Chrustowicz, Marta1 (AUTHOR), Okruszek, Łukasz1 (AUTHOR) lukasz.okruszek@psych.pan.pl
Publikováno v:
Psychophysiology. Dec2023, Vol. 60 Issue 12, p1-13. 13p.
Autor:
Mulder, Martijn J.1 (AUTHOR) m.j.mulder@uu.nl, Prummer, Franziska2 (AUTHOR), Terburg, David1 (AUTHOR), Kenemans, J. Leon1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 10/9/2023, Vol. 13 Issue 1, p1-11. 11p.
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract During the COVID-19 pandemic, the use of face masks has become a daily routine. Studies have shown that face masks increase the ambiguity of facial expressions which not only affects (the development of) emotion recognition, but also interfe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56fbc9e6fcc049fc80d7653064bc473f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Antonius Wiehler, Jan Peters
Publikováno v:
Computational Psychiatry, Vol 8, Iss 1, Pp 23–45-23–45 (2024)
Gambling disorder is associated with deficits in reward-based learning, but the underlying computational mechanisms are still poorly understood. Here, we examined this issue using a stationary reinforcement learning task in combination with computati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7325ee26439045e9a798504b9f4b1787