Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"dragging modalities"'
Autor:
Gülay Bozkurt, Candaş Uygan
Publikováno v:
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, Vol 7, Iss 4, Pp 1-30 (2019)
The aim of this study is to investigate GeoGebra-based scaffolding and the reasoning processes of a prospective mathematics teacher while exploring chord and tangent’s relations with centre point in circle within the scope of a geometric constructi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bfb3d20ca0064b8cb373e25105fcfb5a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Candaş Uygan, Gülay Bozkurt
Publikováno v:
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, Vol 7, Iss 4 (2019)
The aim of this study is to investigate GeoGebra-based scaffolding and the reasoning processes of a prospective mathematics teacher while exploring chord and tangent’s relations with centre point in circle within the scope of a geometric constructi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7af4d9c3e7624911a2cd55e6526087b9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.