Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"donation-based crowdfunding"'
Autor:
Mohammad akbar Sheikhzadeh, Mohammad Taghi Taghavifard, Iman Raeesi Vanani, Jahanyar BamdadSoufi
Publikováno v:
پژوهشهای مدیریت عمومی, Vol 17, Iss 63, Pp 115-146 (2024)
Abstract Today, one of the most important challenges of non-governmental organizations is financing. Due to the lack of government funding, these organizations use public assistance to continue their activities and realize their charitable goals and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d22863f8e044d509099d71a66e91cc1
Autor:
Muhammad Iqmal Hisham Kamaruddin, Nurul Aini Muhamed, Rafisah Mat Radzi, Wan Nur Fazni Wan Mohamad Nazarie, Aimi Fadzirul Kamarubahrin
Publikováno v:
Future Business Journal, Vol 9, Iss 1, Pp 1-14 (2023)
Abstract This study aims to explore current financial management practices covering governance and financial operation aspects in Islamic donation-based crowdfunding (DCF) in Malaysia. A series of interviews with six Islamic DCF platforms in Malaysia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4279ccebb8a74290898a9261c5abb498
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2022, Vol. 37, Issue 1, pp. 40-52.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-12-2021-0444
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Applying gamification design to a donation-based crowdfunding platform for improving user engagement
Autor:
Golrang, Hoda a, ⁎, Safari, Ehram b
Publikováno v:
In Entertainment Computing May 2021 38
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior November 2020 112
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Majumdar, Adrija, Bose, Indranil ⁎
Publikováno v:
In Information & Management September 2018 55(6):781-794
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Philanthropy and Marketing, 28(1):e1773, 1-18. John Wiley and Sons Inc.
van Teunenbroek, C & Hasanefendic, S 2023, ' Researching the crowd : Implications on philanthropic crowdfunding and donor characteristics during a pandemic ', Journal of Philanthropy and Marketing, vol. 28, no. 1, e1773, pp. 1-18 . https://doi.org/10.1002/nvsm.1773
van Teunenbroek, C & Hasanefendic, S 2023, ' Researching the crowd : Implications on philanthropic crowdfunding and donor characteristics during a pandemic ', Journal of Philanthropy and Marketing, vol. 28, no. 1, e1773, pp. 1-18 . https://doi.org/10.1002/nvsm.1773
New online forms of giving have appeared next to more traditional ways like door-to-door collections. One of these new forms is philanthropic crowdfunding: donation- and reward-based crowdfunding. Crowdfunding is a promising method for mobilising and