Zobrazeno 1 - 10
of 147
pro vyhledávání: '"donation intention"'
Autor:
Mohammadakbar Sheikhzadeh, Mohammad Taghi Taghavifard, iman raeisivanani, Jahanyar Bamdadsoofi
Publikováno v:
مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند, Vol 12, Iss 48, Pp 1-31 (2024)
Crowdfunding is an effective way to achieve the non-profit goals of the charities which can be expanded using information and communication technology. In this regard, this study was conducted with the aim of providing an online donation intention mo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9643950325db40c6b3ddc468c6bc2b88
Publikováno v:
Information Technology & People, 2022, Vol. 36, Issue 6, pp. 2587-2610.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ITP-04-2021-0264
Autor:
Minghua Zhao, Beihai Tian
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 10, p 927 (2024)
The COVID-19 pandemic is a major public health emergency that has caused significant global devastation. However, it has also fostered unprecedented worldwide solidarity. During this crisis, we have witnessed large-scale donations and assistance both
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05da31d5b6ff44b782791464e58d9930
Autor:
AYTAÇ, Muhammed Bilgehan a, ⁎, BİLİR, Hüsnü b
Publikováno v:
In Journal of Behavioral and Experimental Economics February 2024 108
Publikováno v:
Zhongguo shuxue zazhi, Vol 36, Iss 3, Pp 257-260 (2023)
Objective To explore the intention of voluntary blood donation in students from a middle vocational school in Jinhua and its influencing factors. Methods A total of 400 students were enrolled from a middle vocational school in Jinhua by convenience s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8583d817c5a4ce2b7fc21470eecab88
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Binus Business Review, Vol 13, Iss 3, Pp 233-240 (2022)
Social media has become an effective marketing tool, including donation-based crowdfunding platforms, to reach potential donors. The research aimed to analyze the effectiveness of social media promotion in affecting the online donation intention of m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb39c5b3b3424e148ad969d7ddda4a7e
Publikováno v:
Zhongguo shuxue zazhi, Vol 35, Iss 6, Pp 640-643 (2022)
Objective To investigate the status of blood donation of pregnant women's family members, so as to recruit their family members and establish potential blood donation team. Methods Questionnaire survey was carried out among family members of pregnant
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e5d45e757554e99831eabec6890760d