Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"domain authority"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M.Muniyasamy
Webometrics science measures the number of matric aspects by measuring the World Wide Web and trying to gain knowledge about the structure and usage patterns of the World Wide Web. According to Bjorneborn & Ingwersen (2003) Webometrics studies the qu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f82918520c3bd10332e9f0703c612a22
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Evolutionary Intelligence. 14:1803-1815
With the increased digital usage, web visibility has become critically essential for organizations when catering to a larger audience. This visibility on the web is directly related to web searches on search engines which is often governed by search
Autor:
José-Manuel Ramos-Rincón, Laura Santos-Larrégola, Manuel Linares-Rufo, Miguel Górgolas Hernández-de-Mora
Publikováno v:
Malaria Journal, Vol 20, Iss 1, Pp 1-5 (2021)
Malaria Journal
Malaria Journal
Background Europe has about 10,000 imported cases of malaria each year, or around 80 cases per 100,000 trips to endemic areas. Non-use of chemoprophylaxis in travellers remains the main reason for this. The proliferation of online travel blogs as a s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krtalić, Anita
Cilj diplomskoga rada je pobliže objasniti neke od tehnika optimizacije za tražilice i provesti analizu podataka iz tog gledišta na odabranom web mjestu u svrhu povećanja vidljivosti i boljeg rangiranja. Rad se sastoji od teorijskog i praktičnog
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9415::ff9f02879a675aad7e34cc8a3f5d3f50
https://repozitorij.ffzg.unizg.hr/islandora/object/ffzg:3256
https://repozitorij.ffzg.unizg.hr/islandora/object/ffzg:3256
Autor:
Leslyn Bonachita Reazol, Alrence Santiago Halibas, Anju Matthew Cherian, Indu Govinda Pillai, Genevive Halasan Sumondong, Erbeth Gerald Delvo
Publikováno v:
2020 International Conference on Computation, Automation and Knowledge Management (ICCAKM).
There are numerous ranking systems that provide web rankings for colleges and universities around the world. The aim of this paper is to present the findings of SEO audit and analysis of 34 HEI websites in Oman in terms of web presence and impact. Th
Publikováno v:
Meditari Accountancy Research. 26:443-462
Purpose This paper aims to examine how a company can build and develop its relational capital in a digital environment. It searches for proxy-indicators for digital relational capital and explores their impact on company performance. Design/methodolo