Zobrazeno 1 - 10
of 3 199
pro vyhledávání: '"dogodki"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Topole, Maja1 maja.topole@zrc-sazu.si, Pipan, Primož1 primoz.pipan@zrc-sazu.si, Gašperič, Primož1 primoz.gasperic@zrc-sazu.si, Geršič, Matjaž1 matjaz.gersic@zrc-sazu.si, Kumer, Peter2 peter.kumer@gov.si
Publikováno v:
Acta Geographica Slovenica. 2021, Vol. 61 Issue 1, p107-125. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
TOPLER, Jasna POTOČNIK
Publikováno v:
Annals for Istrian & Mediterranean Studies / Annales: Series Historia et Sociologia; 2021, Vol. 31 Issue 2, p245-258, 14p
Autor:
SINDBERG JENSEN, Søren, HOBEL, Peter
Publikováno v:
Annals for Istrian & Mediterranean Studies / Annales: Series Historia et Sociologia; 2020, Vol. 30 Issue 4, p575-586, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KOZINA, Anja1 ANJA.KOZINA@GMAIL.COM
Publikováno v:
KAIROS - Slovenian Journal of Psychotherapy. 2016, Vol. 10 Issue 1/2, p46-62. 17p.
Autor:
ŽVELC, Maša1 MASA.ZVELC@INSTITUT-IPSA.SI
Publikováno v:
KAIROS - Slovenian Journal of Psychotherapy. 2015, Vol. 9 Issue 1/2, p51-81. 31p.
Autor:
Filipčič, Rok
Publikováno v:
Prispevki za novejšo zgodovino (before 1960: Prispevki za zgodovino delavskega gibanja) / Contributions to Contemporary History (before 1986: Contributions to the History of the Workers' Movement ). 55(1):209-225
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=443158
Travmatični in hujši stresni dogodki udeležencev Programa PUM ‒ Projektnega učenja za mlajše odrasle
Autor:
Martina Guzelj
Publikováno v:
AS: Andragoška Spoznanja, Vol 18, Iss 4 (2012)
Prispevek obravnava travmatične in hujše stresne dogodke v življenju udeležencev programa Projektnega učenja za mlajše odrasle (v nadaljevanju PUM), javnoveljavnega programa neformalnega izobraževanja. Avtorica prikazuje rezultate kvalitativne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af2173a6dbb64c6c812e101693ab9b2a