Zobrazeno 1 - 10
of 1 741
pro vyhledávání: '"doctoral qualification"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Although review writing is becoming increasingly relevant for theses-by-publication processes, the topic of review writing has hardly been empirically studied from the Ph.D. students’ perspective. This paper addresses this desideratum by providing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9a8edda9f4e42259b816203a2bd88e1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Recotillet, Isabelle
Publikováno v:
LABOUR: Review of Labour Economics & Industrial Relations. Sep2007, Vol. 21 Issue 3, p473-502. 30p. 5 Charts, 1 Graph.
Autor:
Sevinc Gelmez Burakgazi, Ali Yildirim
Publikováno v:
Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje
Volume 19
Issue 1
Volume 19
Issue 1
The purpose of this study is to investigate the process doctoral students go through in qualification exam. Within a grounded theory design, a series of in-depth interviews were carried out with six doctoral candidates to inquire into their thoughts
Autor:
Isabelle Recotillet
Publikováno v:
Labour. 21:473-502
In this paper, we address the question of the early careers of French PhD graduates in science and engineering sciences in 1996. Post-doctoral training was initially developed for PhD graduates wishing to embark on a career in the public sector. Howe
Publikováno v:
South African Journal of Science, Vol 118, Iss 11/12 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c7da7bb75d1e432e8d5e1cdc00f1e1b4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education, Volume: 37, Issue: 2, Pages: 108-93, Published: MAY 2023
This article applies findings from the recent national review of South African doctoral qualifications to examine ways in which universities interpret the formulation of, and apply in the context of a differentiated higher education system, the gradu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::b125812363f4258b13d9da02724c398c
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1753-59132023000200006&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1753-59132023000200006&lng=en&tlng=en
Autor:
Golding, Jennie1 (AUTHOR) j.golding@ucl.ac.uk
Publikováno v:
Encyclopedia. Dec2023, Vol. 3 Issue 4, p1197-1207. 11p.