Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"doctoral programmes"'
Publikováno v:
Meditari Accountancy Research, 2023, Vol. 32, Issue 2, pp. 452-486.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MEDAR-08-2021-1394
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education + Training, 2017, Vol. 59, Issue 2, pp. 215-230.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-02-2016-0025
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frédérique Vallières, Philip Hyland, Jamie Murphy, Maj Hansen, Mark Shevlin, Ask Elklit, Ruth Ceannt, Cherie Armour, Nana Wiedemann, Mette Munk, Cecilie Dinesen, Geraldine O’Hare, Twylla Cunningham, Ditte Askerod, Pernille Spitz, Noeline Blackwell, Angela McCarthy, Leonie O’Dowd, Shirley Scott, Tracey Reid, Andreas Mokake, Rory Halpin, Camila Perera, Christina Gleeson, Rachel Frost, Natalie Flanagan, Kinan Aldamman, Trina Tamrakar, Maria Louison Vang, Larissa Sherwood, Áine Travers, Ida Haahr-Pedersen, Catherine Walshe, Tracey McDonagh, Rikke Holm Bramsen
Publikováno v:
European Journal of Psychotraumatology, Vol 8, Iss 0 (2017)
In this paper we present a description of the Horizon2020, Marie Skłodowska-Curie Action funded, research and training programme CONTEXT: COllaborative Network for Training and EXcellence in psychoTraumatology. The three objectives of the programme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d15633abcc484189b912c04c665fa3b8
Publikováno v:
Higher Education, 2008 Jul 01. 56(1), 77-93.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29735226
Autor:
Alice Casimiro Lopes
Publikováno v:
Cadernos de Pesquisa, Vol 36, Iss 129, Pp 619-635 (2006)
Este artigo analisa as relações macro/micro em teses e dissertações sobre currículo da educação básica, produzidas em programas brasileiros de pós-graduação em educação da Região Sudeste, no período de 1996 a 2002.This study analyses m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7cec96577e546d59daac1f53542f5a6
Publikováno v:
Higher education quarterly, 73(2), 182-197. Wiley-Blackwell
Employing the Twenty Statements Test and a framework of self-motives (self-esteem, self-efficacy, authenticity), this paper examines the self-concept of Ukrainian doctoral students while means-ends decoupling takes place at the state level. The latte
Publikováno v:
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
instname
instname
Trabajo presentado en International Conference on Transfers for Innovation and Pedagogical Change
[EN]: Today's doctoral training is a response to the gradual transformation that higher education institutions have been undergoing for several dec
[EN]: Today's doctoral training is a response to the gradual transformation that higher education institutions have been undergoing for several dec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::31302c974f3e8e6f34db53eca5906bc2
http://hdl.handle.net/10261/235398
http://hdl.handle.net/10261/235398