Zobrazeno 1 - 10
of 176
pro vyhledávání: '"doctor of pharmacy"'
Autor:
Suha A. AlMuhaissen, Eman Elayeh, Rawia Sharaydih, Taibah M. Abdullah, Aseel AlShalalfeh, Hatim S. AlKhatib
Publikováno v:
Human Resources for Health, Vol 21, Iss 1, Pp 1-12 (2023)
Abstract Objective This study aimed to (1) investigate the expectations and preferences of PharmD students and practitioners regarding their role in the health care system, and (2) to contrast those expectations and preferences of PharmD practitioner
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9fab561c59d444a9c85f6eba8e39b72
Publikováno v:
Health Reform Observer - Observatoire des Réformes de Santé, Vol 11, Iss 2 (2023)
In response to nationally endorsed changes in pharmacy curricula, the University of Saskatchewan College of Pharmacy and Nutrition (CoPN) sought to expand experiential learning for its pharmacy program. In 2010, Canada’s faculties and deans of phar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1194b88861c46d784fa36fbc599fa37
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Archives of Pharmacy Practice, Vol 8, Iss 1, Pp 35-38 (2017)
Doctor of Pharmacy (PharmD) program is a new dimension of pharmacy education in developing countries. The PharmD graduates are expected to participate in patient health care by providing pharmaceutical care. The graduates should have enough necessary
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/182b52fc5a224334ae8ee6f778f2270e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shadi Farsaei
Publikováno v:
Journal of Research in Pharmacy Practice, Vol 5, Iss 1, Pp 58-62 (2016)
Objective: Community pharmacy educational program needs to be completed because of gradual transition in pharmacist responsibilities from traditional roles such as dispensing and compounding medications to give professional patient-based care. To fur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e2d955d6db14daea5ab478463511ad2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.