Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"district central office"'
Autor:
Elizabeth Leisy Stosich
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionThis comparative case study explores how educational leaders in three networked improvement communities (NICs) situated in the same school district use a continuous improvement (CI) approach, improvement science, to address equity-focused
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93450d909d704d8aa5746ca2204d3097
Autor:
Honig, Meredith I.
Publikováno v:
Educational Evaluation and Policy Analysis, 2006 Dec 01. 28(4), 357-383.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4121790
Autor:
Honig, Meredith I.
Publikováno v:
Educational Evaluation and Policy Analysis, 2004 Apr 01. 26(1), 65-87.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3699504
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Honig, Meredith, Rainey, Lydia
This protocol describes a case study method employing observations, interviews, and document analysis in the investigation of how administrators within school district central offices engage with and use research in district improvement efforts. The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2ab9aee16242f69347dd894030913e31
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cox, Christopher
This study revealed the complexities of curriculum leadership experienced by district central office curriculum administrators and how collaborations with each other led to unique, timely, and vetted resources. The study examined district central off
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=miami1468856008
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moll, Kerry Ann
This study examined the data use of central office administrators working in the Curriculum and Instruction Department of a school district. The purpose of this work was to broaden the knowledge base of data use and of the integral role the central o
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/15309