Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"distributive negotiation"'
Publikováno v:
Logistics, Supply Chain, Sustainability and Global Challenges, Vol 15, Iss 2, Pp 10-24 (2024)
Supplier Relationship Management (SRM) has become a cornerstone of business success since the transformation of the procurement function to supply chain management. Extant literature has documented various predictors of vibrant supplier relationships
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47454a180fc74d61b3a209c5ac0372e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Angheluş, Alexandra, Boncu, Stefan
Publikováno v:
Analele Ştiinţifice ale Universităţii »Alexandru Ioan Cuza« din Iaşi. Psihologie / Scientific Annals of Alexandru Ioan Cuza University of Iasi - Psychology. (2):55-67
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=60799
Publikováno v:
Communication Management Review
Volume 07
Issue 02
Volume 07
Issue 02
U kontekstu poslovnog pregovaranja, pregovaranje je istovremeno i znanost i vještina; u smislu vještine poslovno pregovaranje podrazumijeva određena ponašanja, umijeća, sposobnosti te iskustva dok se znanje o pregovorima smatra korisnim alatom k
Autor:
Chung, Seunghoo
Negotiations between teams are pervasive. Whereas the presence of a team can help to create value and promote win-win outcomes, deals reached by negotiating teams often fall short of reaching their full potential due to competition between teams. Bui
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositorio EdocUR-U. Rosario
Universidad del Rosario
instacron:Universidad del Rosario
Universidad del Rosario
instacron:Universidad del Rosario
Everybody at all times gets involved in the negotiation process, this is why knowing different styles and types of negotiation is highly important. Furthermore, it is also crucial to know how to prepare themselves in order to deal with that process a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::9d8452b98e7200388e858a56f6fa8cd9
https://repository.urosario.edu.co/handle/10336/23965
https://repository.urosario.edu.co/handle/10336/23965
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Hüffmeier, J, Freund, P A, Zerres, A, Backhaus, K & Hertel, G 2014, ' Being Tough or Being Nice? A Meta-Analysis on the Impact of Hard-and Softline Strategies in Distributive Negotiations ' Journal of Management, vol 40, pp. 866-892 . DOI: 10.1177/0149206311423788
Hüffmeier, J, Freund, P A, Zerres, A, Backhaus, K & Hertel, G 2014, ' Being Tough or Being Nice? A Meta-Analysis on the Impact of Hard-and Softline Strategies in Distributive Negotiations ', Journal of Management, vol. 40, no. 3, pp. 866-892 . https://doi.org/10.1177/0149206311423788
Journal of Management, 40(3), 866-892. SAGE Publications Inc.
Hüffmeier, J, Freund, P A, Zerres, A, Backhaus, K & Hertel, G 2014, ' Being Tough or Being Nice? A Meta-Analysis on the Impact of Hard-and Softline Strategies in Distributive Negotiations ', Journal of Management, vol. 40, no. 3, pp. 866-892 . https://doi.org/10.1177/0149206311423788
Journal of Management, 40(3), 866-892. SAGE Publications Inc.
A meta-analysis (34 studies) is reported on the impact of hard- and softline bargaining strategies on economic (135 effect sizes) and socioemotional negotiation outcomes (30 effect sizes) in distributive negotiations. As expected, hardline strategies
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::98c516d712b2430d2072684ba529d13b
http://fox.leuphana.de/portal/de/publications/being-tough-or-being-nice-a-metaanalysis-on-the-impact-of-hard-and-softline-strategies-in-distributive-negotiations(9178c8ab-e5a1-427d-b806-f4050da82d22).html
http://fox.leuphana.de/portal/de/publications/being-tough-or-being-nice-a-metaanalysis-on-the-impact-of-hard-and-softline-strategies-in-distributive-negotiations(9178c8ab-e5a1-427d-b806-f4050da82d22).html