Zobrazeno 1 - 10
of 136
pro vyhledávání: '"distance maps"'
Autor:
Lucas Moraes dos Santos, José Gutembergue de Mendonça, Yan Jerônimo Gomes Lobo, Leonardo Henrique Franca de Lima, Gerd Bruno Rocha, Raquel C. de Melo-Minardi
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Molecular dynamics (MD) simulations produce a substantial volume of high-dimensional data, and traditional methods for analyzing these data pose significant computational demands. Advances in MD simulation analysis combined with deep learnin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b95849dc4134d3eadaf1ec6eef882a7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M. NAVEENKUMAR, S. DOMNIC
Publikováno v:
Advances in Distributed Computing and Artificial Intelligence Journal, Vol 8, Iss 2, Pp 5-18 (2020)
This paper addresses the action recognition problem using skeleton data. In this work, a novel method is proposed, which employs five Distance Maps (DM), named as Spatio-Temporal Distance Maps (ST-DMs), to capture the spatio-temporal information from
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eca2cf5851584f1f93582bf79ea237d9
Autor:
Lachlan J. Deakin, Mark A. Knackstedt
Publikováno v:
Computational Visual Media, Vol 6, Iss 1, Pp 53-63 (2020)
Abstract Volume and isosurface rendering are methods of projecting volumetric images to two dimensions for visualisation. These methods are common in medical imaging and scientific visualisation. Head-mounted optical see-through displays have recentl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e494d05f2ef147e8a2c50485e8f059ad
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 132738-132747 (2019)
Locating anatomical landmarks in a cephalometric X-ray image is a crucial step in cephalometric analysis. Manual landmark localization suffers from inter- and intra-observer variability, which makes developing automated localization methods urgent in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f8a01f205a0434999e888d82b301396
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mark Knackstedt, Lachlan Deakin
Publikováno v:
Computational Visual Media, Vol 6, Iss 1, Pp 53-63 (2020)
Volume and isosurface rendering are methods of projecting volumetric images to two dimensions for visualisation. These methods are common in medical imaging and scientific visualisation.Head-mounted optical see-through displays have recently become a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.