Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"discussion-based teaching"'
Publikováno v:
Jichu yixue yu linchuang, Vol 41, Iss 10, Pp 1542-1545 (2021)
In order to improve the quality of clinical endocrinology courses, social hotspots penetrated into professional instructions of endocrinology and well tailored with curriculum knowledge. Social hotspots merged into the case-based teaching can enrich
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e91b7dfc38f4d9c82451d9a266bbe14
Autor:
ANDERSON, KELSI L.
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2016 Jan 01. 78(1), 67-69.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26410997
Autor:
Amber Zoe Smith
Publikováno v:
Journal of the European Honors Council, Vol 1, Iss 1 (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/761bbe66caa7420eb1ef5a50983cd218
Autor:
A.Norkulov
A key aim of this article has been to identify concrete clusters or families of innovative pedagogical approaches, while not getting lost in the myriad of diverse teaching methods. The report outlines six approaches, which lie in the middle of the th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::21840f2fa9c9484e4a503411e2e31882
Publikováno v:
Journal on Empowering Teaching Excellence
The full Spring 2020 issue (Volume 4, Issue 1) of the Journal on Empowering Teaching Excellence.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::8746e2e084a677dbd7c490eabcf27d68
https://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1069&context=jete
https://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1069&context=jete
Autor:
Smith, Amber Zoe
As we transition from honors program to college, our services are growing in scope and complexity, as are our responsibilities. We need a new way to provide reliable, personalized honors student support. Learning centers have been shown to increase s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8238e6f649a334b36f1caf77f4bdd709
https://hdl.handle.net/10919/80508
https://hdl.handle.net/10919/80508
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.