Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"discussion sessions"'
Publikováno v:
Citizen Science: Theory and Practice, Vol 9, Iss 1, Pp 16-16 (2024)
The C*Sci 2023 conference, held by the Association for the Advancement of Participatory Sciences (AAPS; until 2024 known as the Citizen Science Association) in Tempe, Arizona in May 2023, aimed to bring those involved in participatory science togethe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b664f0dcf6834ab9a03bca204064c284
Autor:
lvalue lvalue
Publikováno v:
Language Value (2018)
Author/s Mercedes Querol-Julián Universitat Jaume I, Spain ABSTRACT Discussion sessions of conference paper presentations are spontaneous and unpredictable, in contrast to the prepared lecture that precedes them. These can be challenging, e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00ea188346d84262a44366a6f295e7a9
Publikováno v:
Kalbotyra / Linguistics. (66):77-98
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=423011
Publikováno v:
Kalbotyra, Vol 66, Pp 77-98 (2014)
Discussions sessions have not received much attention within the genre of conference presentations. In this paper, we present the theoretical framework that underlies the approach followed to analyse the multimodal expression of evaluation. Then, an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39a8df9bd7b1416bb16d2d91c0b184b5
Publikováno v:
Kalbotyra, Vol 66 (2016)
Discussions sessions have not received much attention within the genre of conference presentations. In this paper, we present the theoretical framework that underlies the approach followed to analyse the multimodal expression of evaluation. Then, an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33963c6424684159bdabe51f4f9da8ed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
DIGITUM. Depósito Digital Institucional de la Universidad de Murcia
instname
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
instname
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
The last teaching - learning stage in the education system is the doctoral programmes, which turn graduate students into researchers. This evolution involves writing a dissertation, but also being able to discuss research. However, training on spoken
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::dfd9a6b01681368fef037064de7d73de
http://hdl.handle.net/10201/87187
http://hdl.handle.net/10201/87187
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.